LA Girl USA HD Pro Conceal

Hi loves!

Ik heb vaak van BoozyShop gehoord maar heb er nooit iets besteld. Toen ik besloot een kijkje te nemen op een saaie zondagavond vond ik deze prachtjes.





Leuk verpakt!




Een persoonlijk bericht, tof! Ja, mijn echte naam is Alshaima.  Thanks Michelle! 





Ik zoek al een tijdje vloeibare producten om mee te kunnen contouren. Na veel zoeken kwam ik uit bij de ABH cream contour. Helaas is hij pas in september verkrijgbaar in Nederland dus mijn zoektocht ging gewoon door. Ik heb super veel gehoord over deze concealer maar nooit zelf geprobeerd. Na veel reviews op het internet te hebben gelezen besloot ik er twee aan te schaffen. Almond & Espresso.



Boven: Espresso
Beneden: Almond



Almond


                                      






Espresso






De swatches



Geblend


Ik heb hem geprobeerd op mijn wangen, neus en voorhoofd. Almond is heel licht, dus ik heb Espresso alleen aangebracht. Almond zou je eventueel kunnen gebruiken voor je neus.

In de zon:


Daglicht:








Ik ben echt fan!!!!! Ik vind ze super goed en zijn mooi blendbaar. 
Het is een Amerikaans product, maar gelukkig in NL verkrijgbaar.
Je kunt ze via Boozyshop.nl aanschaffen en kosten €4,99.

Heb jij ze al geprobeerd?

X








Share this:

CONVERSATION

3 reacties:

  1. Wauw wat ben je toch mooi schat! Heel mooi gedaan ook, ik heb ze ook sinds kort maar gewoon een lichte kleur voor onder me ogen. Ik ben nog niet helemaal thuis in het contour wereldje hihi..

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief, dankjewel Nicole <3 You are!! Ja het is even wennen, hoe zijn de lichte kleuren? Die heb ik nog helemaal niet geprobeerd! Donkere mogen er echt zijn.

      Verwijderen
  2. Hi girl, prachtige lipkleur... Welke is het?

    BeantwoordenVerwijderen