MAC Diva matte

Hi loves,

Ik zocht al een tijdje een donkerrode lippenstift, en ik kwam uit bij de MAC in Diva.


Zoals ik al gewend ben van MAC komt de lippenstift in een simpele, zwarte verpakking.



De swatch. Dieprode kleur. Had hem wel iets donkerder verwacht. Lang leve online shoppen en geen MAC counter hebben in Alkmaar. Wel mooi gepigmenteerd en blijft lang zitten.





Het ligt aan de ondertoon van je lippen hoe de kleur pakt. Hoewel deze lippenstift heel donker is, zal die niet heel anders zijn bij iedere persoon.







MAC Diva matte is ideaal voor de herst/winter. Voor de zomer laat ik hem nog liggen en pak liever de Ruby of RiRi Woo. ( JA, die heb ik kunnen bemachtigen met hoofdpijn hartpijn en slaap te kort. ) Hij is mooi matte, en blijft lang zitten. Ik heb hem nu al sinds 18.00 op (momenteel is het 20.45 ) en ik heb hem nog helemaal niet bijgewerkt. Wel gebruik ik altijd een lipliner om de lijnen mooi strak te krijgen, het is me nog nooit gelukt met alleen lippenstift. 

Je kunt de lippenstift kopen in de Bijenkorf of Douglas voor €18,50.

Dit prachtje zal ik opbergen in mijn lippenstift stash tot het de tijd is om hem te gebruiken. See you sooooon, MAC Diva!


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten