Inspired by Morocco

Hi loves,

Ik heb geen review voor een product maar ben wel een ervaring rijker. Ik heb het genoegen gehad een hele speciale dame te mogen opmaken. Haar beste vriendin, die het huwelijksbootje instapt,  wou vol trots kunnen zeggen dat haar vriendin Marokkaanse was. Daarom hebben we samen besloten er een gehele Arabische / Marokkaanse look van te maken.










Primer: Smashbox 
Foundation: Rimmel matte & EL
Eyes: Jumbo Pencil NYX
Concealer: NYX HD in Yellow
Eyeshadow: Estée Lauder
Contour: ABH 
Highlighter: NARS Albatross
Lips: Essence  & YSL
Blush: Estée Lauder in Nectar ( my fav )
Lashes: Eylure
Setting powder: Inglot
Eyeliner: Inglot AMC 77 
Powder under eyes: Banana Powder by ABH

Ik heb gebaked met Inglot powder. Verder is het super belangrijk je gezicht te hydrateren, daarvoor heb ik vandaag de pore minimizer van Clinique gebruikt. 

I just LOVED working with this amazing beauty. She is funny, ambitious and a POWER woman. My inspiration.

Als jullie nog vragen hebben let me know in the comments.

Liefs, Shaima



Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten