Etos colour care lipstick in Candy Crush 002

Hi loves!

Soms heb je van die dagen dat ALLES tegen zit. Echt alles. Vandaag was zo een dag voor mij.
Alles wat je je kan bedenken ging fout. En om het nog leuker te maken, het verkeer tussen Uitgeest & Alkmaar lag helemaal plat, dat betekent dat er 5 treinen niet meer reden.

Ik ben vast niet de enige die dan besluit even rond te winkelen, en tjah dan gaat mijn voorkeur toch uit naar make-up. Ik liep de Etos binnen om even een kijkje te nemen, maar al snel viel mijn oog op de summer collection lipsticks.  Oke, ik word dan hebberig. Ik geef het toe. Rode, nude, roze of paarse tinten, I am so guilty.

Je raad het al. Ik zag hem daar eenzaam liggen en hij riep me naar hem toe. Ik pakte hem op en zielig zei hij: ' Koop mij,  je hebt mij nodig. ' En al snel kocht ik dit schatje. Nieuwsgierig geworden? Lees snel verder..

Zoals ik zelf al gewend ben van de Etos lippenstiften zijn ze altijd heel simpel maar luxe verpakt. Bronze verpakking met het logo van de Etos. I like it!











Ik heb nummer 002 in Candy Crush ingeslagen. Een mooie roze kleur voor de zomer. Niet te licht, niet te donker. Ik vind dit een ideale kleur.  Een van de roze tinten die ik echt perfect vind.



De swatch. I fell in love. <3 Zo gepigmenteerd, beetje creamy maar niet dat het storend is. Hij hydrateert je lippen enorm en om het af te maken bevat de lipstick ook nog eens vitamine E. Ja ja, de Etos denkt ook aan de conditie van onze lippen. Thanks Etos!






Ik heb de lipstick zo'n twee uur opgehad, ermee gegeten, gedronken en gekke bekken getrokken, maar nee, de lippenstift bleef zo goed als vast. Ik zeg BINNEN! Longlasting check, summer colour check, enne.. budgetproof check! Voor €3,00 mag je deze aan je stash toevoegen.




Ik hoop dat je wat aan mijn review hebt gehad! Ik ben summer ready! En jij? Let me know in the comments!

Enne .. Stay positive. A bad day doesn't mean a bad life. I am blessed and happy because I choose to. Make the decision today. <3


Hugsssssss!

Shaima

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Ik kocht deze vanmiddag samen met nog een oranjerood, de kleur sprak me meteen aan en na getest te worden op mij lippen kon ik die budgetparel inderdaad ook niet laten liggen :)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk! Ik moet die oranjerode ook zeker aanschaffen! Enjoy it :D , Liefs Shaima

      Verwijderen