Laura Mercier Loose Setting Translucent Powder

Hi loves,

Ik heb echt een MUST HAVE voor jullie. Dit product gaat niet alleen het creasen van je concealer tegen, maar het is ook voor de liefhebbers van een (scherpe!) contour.

Het ene filmpje na de andere en ja, ( ik kijk echt altijd naar YT tutorials/reviews! zelfs als ik twijfel over de werking van een product in de winkel ga ik snel research doen via m'n tel lol) ik wist het zeker.. Ik moest deze bemachtigen. Gelukkig zijn er een aantal verkooppunten van het merk in Nederland en zodoende bestelde ik hem.




De ingrediënten van het product:


Handige verpakking. Ik moet wel echt even wennen met losse poeders!



Hij is gelukkig dichtgeplakt met een plakbandje. 


De poeder!


Mooi pigment, niet te wit!


Swatchen! Gepigmenteerd, check!


Na wat experimenteren...



I think I found my new favorite powder!!! 1 tip: NIET TE VEEL! Haha, zoals Amra (@amrezy) zegt: It will not bake your face, but beat it. Je hebt echt maar heel weinig nodig.
Er zat super veel schuim in de doos, dus ik vond dit envelopje veel later pas.. (oops! )




In het envelopje zitten 2 testers




Nice ! Een haarmasker. Ben benieuwd.




Verder een dagcreme. Om heel eerlijk te zijn ken ik dit merk niet, ik ben benieuwd.


Ben je op zoek naar een matterende poeder? Dit product heeft het.
Ben je op zoek naar een product dat je concealer vastzet en niet laat creasen? Dit product heeft het.
Ben je op zoek naar een product om je contour scherp te maken? Dit product heeft het.
Ben je op zoek naar een product voor een flawless face? Dit product heeft het.

Hij is niet budgetproof, maar hij is het waard. De Laura Mercier Loose Setting Powder kost €42,- en je kunt hem via Skins.nl bestellen. For the people outside the Netherlands, you can order this amazing powder from:
http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=215938755&pid=uid6889-30865083-59



X


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten