NYX HD concealer ( yellow )

Hi loves!

Ik heb echt zo veel liefde voor de '' banana '' poeders. Ik vind de finish gewoon ongelovelijk mooi!
Daarom ben ik ook gaan kijken voor een gele concealer in combinatie met mijn banana poeder van ABH. En wie zoekt, die vindt! Here you are

Ik had mijn oog al een tijdje op de NYX concealer. Ik was zo benieuwd en aangezien ik gister even de tijd had om online te shoppen besloot ik direct de concealer erbij te voegen.





Unpacking! DHL ik dank jullie voor de ''volgende dag thuis'' service. 


Grappig dat je bij Douglas online je testers zelf kan uitkiezen. Ik heb de Estee Lauder foundations al maar ik kon het niet laten. Verder nog een luchtje van Bottega Veneta waar ik benieuwd naar was.

Oke, I can't be the only one. Ik pak mijn bestellingen altijd in.  ( haha ) Het is gewoon veel leuker. 


Hoi beauty! Welcome to my stash. De verpakking is heel simpel. Handig verpakt.



Dit is de applicator. Ik vind dit trouwens hygiënischer dan een potje.


De swatch! De concealer dekt heel mooi en is goed uit te blenden. Niet te geel zodat je op een banaan lijkt, maar wel geel genoeg om het er '' banana '' effect achter te laten. Er zijn een aantal reviews online die aangeven dat het product in je velletjes gaat zitten. Wat je hier tegen kunt doen ( met iedere andere concealer is deze manier ook van toepassing ) is baken! Ik zal daar binnenkort een uitgebreid artikel over schrijven.


Ik vind deze concealer echt een prachtje. Ik hoef er niet lang over te twijfelen! Ik zou deze concealer zeker opnieuw kopen. Hij heeft niet een te gele ondertoon wat hem draagbaar maakt, zelfs op een lichte huid. Op een donkere huid gaat het veel mooier ogen door de ondertoon! 


Hij blijft goed zitten en is luchtig. PLUSPUNT! Geen parabenen en budgetproof. Ik zou deze concealer zeker opnieuw aanschaffen! 









Je kunt de concealer kopen via douglas.nl en hij kost €6,99.

Tot snel! Liefs, Shaima



Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten