Inglot Cream Powder

Hi loves,

Inglot is een merk waar ik dol op ben, omdat het paraben vrij is. Na mijn behandeling met de huidprducten van Aluminé raadt Peter Lamas, Co founder van Aluminé, aan de producten te combineren met paraben vrije make-up.

Veel dames onderschatten de gevaren van parabenen in make-up.  Het is zo slecht voor je huid en vooral als het in je verzorgingsproducten zit.

Deze cream to powder van Inglot is een '' cream foundation '' en parabenen vrij!!!!!
Dit is wat Inglot zegt over de foundation: Cream to powder is een combinatie van een foundation en een poeder. Aan te brengen als crème, droogt direct op tot een zijdezachte poeder.
Klinkt goed!

Mooie verpakking, Inglot! Heel handig. Lijkt op een compact poeder.


Ik heb de cream powder in nummer 82. 


Dit is de substantie. Ik was best verbaasd hoe luchtig hij aanvoelde. 



Swatch! Mooi gepigmenteerd. Twijfel wel even of het mijn kleur nou is.



Zoals je ziet is de dekking heel mooi. Ik was alleen best dissapointed toen ik hem op mijn gezicht aanbracht. Het leek wel alsof hij creaste op mijn gezicht. 


Toch probeer ik van alles uit, en jah ook met deze foundation. Ik besloot hem te mengen met mijn Rimmel foundation (rode dop) en wauw, mooie finish! Ik krijg de laatste tijd veel complimenten over hoe egaal mijn huid eruit ziet, dus ik denk dat deze foundation zijn werk goed doet! 

In combinatie met mijn Aluminé producten is deze mix ideaal. Ik meng trouwens vaker foundations. Vind op een of andere manier het altijd mooier.



De foundation zelf zou ik niet opnieuw kopen, wel als ik hem zou willen mengen. Ook gaat hij vrij snel op, nummer 89 is al op. Je kunt hem bestellen via inglot.nl en kost €20. 

Liefs, Shaima 

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten