When Violet meets Catrice Kaviar Gauche powder pearls - CO1 Sweet Secret ( LIMITED EDITION )

Hi loves!

Liefde op het eerste gezicht. Zoals velen weten is de Ramadan voor de moslims begonnen! Dit is een prachtige maand en ik zal in een apart artikel vertellen wat de Ramadan voor mij betekent.

Je bent op zo'n dag bezig met van alles. Je dagelijkse bezigheden en voor mij hoort winkelen daar altijd bij. I am a shop-a-holic. (HATE IT)

Ik liep heel nuchter de Kruidvat in om nieuwe maskers in te slaan, maar eigenlijk viel mijn oog op het schap van Catrice en Essence. Er stonden nieuwe producten in het schap en ik besloot even een kijkje te gaan nemen.

Catrice heeft de limited edition collectie Kaviar Gauche gelanceerd. Er zijn een aantal nieuwe producten maar mijn aandacht ging direct naar de mooie parels in het luxe bakje.




Het bakje is wit van kleur met goude tinten. Heel luxe! Wanneer je het bakje opendraait hebben ze gelukkig een plastic velletje over de pareltjes gezet zodat (onhandige) personen ze niet laten vallen. Zou zonde zijn! 


De ingredienten : 

De swatches in de winkel waren veel minder mooi. Ik dacht dat de highlighter niet goed gepigmenteerd was tot ik hem op mijn gezicht aanbracht. WOW, als je niet oppast word je een discobal. 

 Een swatch van de powder:
Hier zie je nog heel goed hoe goed gepigmenteerd de powder pearls zijn! 


Oh wauw. Ik dacht dat dit een miskoop was maar wat is dit product mooi zeg! Ik gebruik normaal gesproken mijn NARS Albatross highlighter met goude ondertoon. Deze '' highlighter '' heeft een lichtroze/zilvere ondertoon wat echt super mooi is. 




Ik gebruik deze voor mijn jukbeenderen, neus en onder mijn wenkbrauwen. In de volgende foto's heb ik deze poeder op. 





Voor €4,59 is de Catrice Kaviar Gauche van jouw. Je kunt hem kopen in de Kruidvat. Pas wel op! Hij is limited edition wat betekent dat hij binnenkort niet meer verkrijgbaar zal zijn.

Heeeel veel liefde,
Shaima

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten