Lash Couture - (Single lashes ) CATRICE

Hi loves!

Ik ben echt helemaal gek op fake lashes.  Ik ben gezegend met lange wimpers maar dat wilt niet zeggen dat ik soms toch niet verlang naar falsies puur omdat het veeel makkelijker en mooier is. Dus verjaardagen, meetings, of een dagje shoppen (erg he...) falsies zijn altijd een yes!

Ik hoor vaak dat men denkt dat falsies heel nep kunnen ogen. In de eerste instantie is dat waar, maar vergis je niet! Als je een pro wordt in het opbrengen van deze beauties zal er toch wel een twijfel ontstaan bij je omgeving.

Ik test tig soorten lashes, ( Ardell is echt mijn FAV ) dus ook die van Catrice trokken direct mijn aandacht. Let's try those!

De Catrice individuals komen in een plastic bakje. Mij maakt het nooit echt uit hoe de verpakking eruit ziet, als ik ze er maar makkelijk uit kan pakken.



Wat me direct al opviel is dat ze niet allemaal dezelfde lengte hebben. Ik ben niet vies van (te) lange wimpers omdat ik al van mezelf vrij lange/volle wimpers heb. Iemand die dus niet hele lange wimpers heeft zal de kortste versie moeten pakken om het er natuurlijk uit te laten zien. Ik pakte direct, ja je raadt het al, de langste. Ik zie vaak dames die de langste op het begin van hun wimperrand doen. Not done sweety. Die horen helemaal achterin!

Ik gebruik de lijm die bij de lashes komt nooit. Tenzij ik in nood zit maar anders echt niet! Dit is mijn fav van momenteel.



 Ik pak altijd wat lijm uit de pot en zet het op mijn hand. ( Wel NA je mascara, zo beschadig je je eigen wimpers niet  )Vervolgens pak ik de falsies met een pincet en dep er een beetje van het lijm op. Ik wacht even 10 seconden en plakken maar!

Dit is de look waarbij ik ze gedragen heb. Nee dit is geen dagelijkse make-up. Ik hou van Arabische ogen, dus daarom koos ik voor heel veel zwart. De langste wimpers achterin, kortste/middenlang in het midden.



Ik heb ze de hele dag gedragen en je voelt ze niet zitten. Ze zitten echt heerlijk, pluspunt Catrice!

Dagcreme: Alumine by Peter Lamas
Primer: Smashbox water primer
Foundation: Rimmel lasting finish
Wenkbrauw potlood: Artdeco in 02
Oogschaduw: NAKED 2 & NAKED 1
Eyeliner: Inglot gel eyeliner 77
Oogpotlood: Inglot gel eyeliner 77 ( Blijft de hele dag zitten, ideaal voor dames die van oogpotlood houden maar eindigen als een panda gedurende de dag )
Blush: Estee Lauder in Nectar
Contour: Anastasia Beverly Hills
Setting powder: Matte van Rimmel
Lips: RiRi Woo by MAC
Highlighter: NARS Albatross
Falsies: Lash Couture by Catrice
Mascara: Telescopic

Ik ben verliefd op deze falsies. Ze zijn ideaal voor dames die er een keertje speciaal uit willen zien of gewoon zin hebben om falsies te dragen. Kan gewoon! Denk nooit aan wat mensen van je vinden, als jij maar tevreden bent met jezelf. There is where the magic starts! Love yourself!!

Lash couture by CATRICE kosten €3,99 en ik heb ze bij de Kruidvat gekocht. Ik zou ze zeker opnieuw kopen.




Dagelijkse look:




Evenement / Party






















Ik hoop dat je wat aan mijn review hebt gehad. Mocht er in het bovenstaande rijtje een product zijn waar je benieuwd naar bent let me know in the comments!

Have a blessed day
Love! Shaima





















Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten