LIPSTICK HAUL - via duniacosmetics.nl

Hi loves,

Ik heb een geweldige lipstick haul die ik mag reviewen voor jullie.  Het zijn twee geweldige merken waar ik zelf niet zoveel eerder van had gehoord.  De textuur is prachtig gepigmenteerd en het effect op de lippen is om verliefd op te worden.

De lipsticks zijn van CMB en Flori Roberts. CMB is een merk dat jullie al eerder op mijn blog hebben gezien, maar Flori Roberts is een onbekend merk in NL. Het is een Amerikaans merk en een ongelofelijke hype vanwege de pigmentatie en textuur. Mocht je ooit in Amerika zijn geweest is deze je zeker niet ontgaan!

Ik heb de volgende kleuren mogen ontvangen:





Links naar rechts:
Mocha Berry - Peace - Blood Stone - Cranberry - Sherbet - Teak - Apple Blossom - Royal Ruby
(Arm van mijn broertje voor de swatches)





Peace - FR 

Peace is een prachtige, bronze, shimmery kleur wat nijgt naar bruin.  Vooral perfect voor de winter en herfst!








                                                           Mocha Berry - CMB


Mocha Berry is één van mijn favoriete kleuren. Het is een donkere versie van Velvet Teddy en ook wel te vergelijken met Mehr van MAC. Hij is prachtig matte en geeft een volledige dekking. YAS!








                                                      Apple Blossom - CMB


Apple Blossom is een mix van een peachy, roze kleur.  Dit was de eerste lipkleur die ik testte en het was echt liefde op het eerste gezicht. Hij is net naar de glimmende kant, maar dat maakt Apple Blossom weer zo mooi.  









                                                 Royal Ruby - CMB


De naam zegt het al: Royal Ruby. Ik heb altijd het idee dat alles wat ' Ruby ' heet een prachtige ondertoon heeft, en ook deze keer sla ik de plank niet mis. Wauw zeg, zucht. Wat zijn dit toch prachtjes.  Royal Ruby is ook net naar de glimmende kant, en is vrij rood máár heeft een duidelijke roze ondertoon. Ik ben zo onder de indruk van de textuur!












                                                  Cranberry - CMB


Cranberry is een prachtige rode lippenstift, wat een roze maar ook donkerpaarse ondertoon heeft. Hij is niet volledig matte. Ook dit is één van mijn favoriete lipsticks uit de stash. Wauw! Wat een pigmentatie. 










                                                      Bloodstone - FR 


Bloodstone is een prachtige, paarse lipstick. Niet matte, meer shimmery. Geeft een mooie glans op de lippen en is perfect te dragen met de winter/herfst.











 Teak- FR 

Het moment ik deze lipstick opende leek hij bijna zwart. Ik was op slag verliefd. Deze lipstick nijgt kwa textuur onwijs naar Bloodstone, maar Teak is veel donkerder. Je kan zeggen dat hij een beetje donkerbruin/paars is. P-r-a-c-h-t-i-g. Echt de perfecte kleur. Ook dit is een van mijn favoriete lipsticks!









                                                                Sherbet - CMB 


Sherbet is een mooie kleur voor de dames die liever voor nude tinten gaan. Het is een zacht perzik kleur die prachtig op de lippen uitvalt. Ook perfect voor dagelijks gebruik met een neutrale make-up look.











Zoals ik al aangegeven heb, had ik nog nooit eerder van het merk gehoord tot ik ze via www.DuniaCosmetics.nl tegenkwam. Ik moet zeggen dat ik obsessed ben met de textuur! Ook blijven ze zeker wel tot 6 uur op de lippen zitten als je iets gedronken hebt. De matte overleven een lunch,  de net wat meer glimmende is bijwerken mogelijk maar niet een pré. 

Ik ben erg enthousiast over deze lipsticks! 

CMB lipsticks  - €19,90
Flori Roberts - €19,25





Je kunt ze hier bestellen!

Wat vind jij van de lipsticks?
X














Share this:

CONVERSATION

1 reacties: