TAG! - Liebster Award

Hi loves,

Als jullie mij volgen op snapchat hebben jullie al meegekregen dat ik een ''ander soort'' blogpost zou plaatsen. Dit zal een stuk persoonlijker zijn, omdat ik namelijk genomineerd ben voor de Liebster Award. Ik had er zelf nog nooit van gehoord, dus wist ik ook niet zo goed wat ik er van moest verwachten!


Bedankt Rowin voor de nominering! 
De vragen:

Wat voor iets zou je doen, als je wist dat je er niet in zou falen?
Een eigen bedrijf openen in de cosmetica branche.

Wat is jouw levensmotto?

'' Be like the rose which even gives its fragrance to those who crush it ''
 - Imam Ali as


Favoriete cafeetje/restaurant?
Ik vind het verslavend om bij de Eazie te eten, telt dat ook?

Onthoud jij vaak je dromen?
Alleen maar. Ik kan iedere ochtend me weer herinneren wat ik gedroomd heb. 

Wat is je leukste jeugd herinnering?
Ik heb geen specifieke (favoriete) jeugdherinnering. Wel herinner ik me nog heel goed dat wij als familie heel close waren (en nog steeds zijn) en als kinderen altijd samen waren. 


  
Wat vind jij een leuke trend op dit moment? (van kleding tot interieur, whatever you want)
Contouren en highlighten. 

Wat doe je liever: sporten of gezond eten?
Gezond eten. Heeeerlijk, ik kan er zo van genieten!

Wat triggerde je om te gaan bloggen?
De vragen naar wat ik draag, hoe ik iets aanbreng etc. 

Waar voel jij je fijner in: rokjes of broeken?
Broeken. Ik hou wel van rokken, maar broeken zitten op een of andere manier toch veel fijner.

Wat wilde je vroeger graag worden?
Kraamverzorgster. Tot ik de verantwoordelijkheden had ontdekt.. Mij niet gezien.

Wat is je favoriete taal?
Ik ben echt helemaal gek van de Kuwaitische taal. Ik vind het zo ongelovelijk mooi, kan er uren naar luisteren.  


Rowin, bedankt voor de nominatie!

Ik nomineer de volgende twee dames:
Nicole - http://www.covered-beauty.blogspot.nl
Nica - http://www.nicagimenez.com

De vragen:

De vragen:
  1. Wat voor iets zou je doen, als je wist dat je er niet in zou falen?
  2. Wat is jouw levensmotto?
  3. Favoriete cafeetje/restaurant?
  4. Onthoud jij vaak je dromen?
  5. Wat is je leukste jeugd herinnering?
  6. Wat vind jij een leuke trend op dit moment? (van kleding tot interieur, whatever you want)
  7. Wat doe je liever: sporten of gezond eten?
  8. Wat triggerde je om te gaan bloggen?
  9. Waar voel jij je fijner in: rokjes of broeken?
  10. Wat wilde je vroeger graag worden?
  11. Wat is je favoriete taal?

Succes ladies! 

De regels:
1. Link terug naar de persoon die jou genomineerd heeft.
2. Beantwoord de vragen van diegene die jou genomineerd heeft.
3. Nomineer zelf een aantal bloggers.
4. Verzin 11 vragen voor de bloggers die je genomineerd hebt.
5. Laat een berichtje achter bij de blogs die jij genomineerd hebt om te laten weten dat je ze genomineerd hebt.


X

Share this:

CONVERSATION

1 reacties: