L'oreal infallible foundation ''stay fresh''

Hi lieverds,

Een tijd geleden heeft L'oreal Paris een nieuwe foundation gelanceerd. Ik had de matte versie al ooit aangeschaft en was daar super tevreden over! Na een bezoekje in de Kruidvat viel het me op dat er ook een andere variant bij stond. (Infallible matte is voor de vette huid, stay fresh droog tot gemengd )

Na dat ik ze heb geswatched was ik direct verkocht! Ik heb de kleuren 150 & 235 meegenomen aangezien ik mijn kleur er niet tussen vond. Ik koos er voor om de lichtste kleur te nemen en 2 tinten donkerder, voor het geval ik nét iets bruiner word of juist kleur verlies.

Dit is de verpakking van de foundation.


Zoals aangegeven, ik heb de kleur 235 en 150. 235 is 2 tinten donkerder.



Swatches!  Dit is hoe de foundation is. Hij is niet heel waterig maar ook niet dik.




De foundation geblend op de rug van mijn hand.


Mooie dekking! Dekking is goed op te bouwen. Echter is dat bij de matte variant dat niet het geval! Die droogt gelijk op.


Rechts: 150
Links: 235


Het is ooooverduidelijk dat 150 veel beter bij me huid past. Ik gebruik momenteel dus ook alleen maar 150, maar in onderstaande foto heb ik ze beiden gemengt.

Full look:



Conclusie

Ik vind het een super mooie foundation! Mooie dekking, goed op te bouwen en bevat een gele ondertoon. Eén minpunt, hij is er niet in hele donkere kleuren.

Voor +- €17,00 is deze van jou. Je kunt L'oreal kopen bij drogisten zoals Kruidvat, Etos en DA.

Heb jij deze al gescoord?

P.s.: Heb je mijn nieuwe highlight tutorial al gezien?

X















Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten