SLEEK MATTE ME - #Petal

Hi lieverds!

Liquid lipsticks die matte worden zijn helemaal de hype van tegenwoordig. Snappen we natuurlijk ook, want want is er leuker dan súper matte lippen hebben?!
Helaas pindakaas, wij als Nederlanders moeten gewoon even geduld hebben totdat ze besluiten ABH lipsticks naar Nederland te importeren. Niet getreurd! Er is gelukkig meer keus. Ik vond de Sleek matte me varianten en ja, ik kon mijn verslaving niet bedwingen. Ben je benieuwd wat ik over de sleek matte me vind? Lees dan snel even verder!

Simpel verpakt, lekker transparant zodat je de kleur kunt zien met zwarte details.




Ik heb gekozen voor de kleur Petal. Een nude kleur met roze ondertoon. Te vergelijken met Lingerie Pink van YSL maar dan matte. Ze gaan super hard merk ik al, want Birthday Suit was uitverkocht (snik snik). Ik vind matte lipsticks vooral mooi om te mengen met lipliners en andere lipsticks.



Dit is het kwastje. Ik heb wel gemerkt dat er super veel uit het product komt. Het overtollige wordt er dus niet afgehaald net zoals bij een mascara waardoor je misschien te veel eruit kan halen.




Yay! De swatch. Dit is altijd het leukste deel. Zoals je dus ziet vrij nude, met een roze ondertoon. Normaal gezien niet mijn favoriet, omdat ik dan een vrij 'barbie achtige ' uitstraling krijg. Hier had ik dat probleem gelukkig niet zo erg!



Zo is de lipstick na dat hij opdroogt ( en dus matte wordt ). Kleur blijft hetzelfde!




Ik moest onwijs wennen aan de textuur van de lipstick. Ik kan namelijk niet van me lippen afblijven. Als je deze lipstick aangebracht hebt moet je er niet aankomen, want ik kreeg al snel korreltjes. De lipstick blijft mooi op z'n plaats als je hem met lipliner en een lipkwastje aanbrengt. Je kan overigens ook andere lippenstiften erop dragen, die blijven dan ook onwijs lang zitten!


Et voilà! De lipstick. ( Kleur kan per persoon variëren, omdat niet iedereen dezelfde ondertoon lipkleur heeft )




Conclusie:

Ik vind het mooie lipsticks, maar toch nog even wennen voor mij. Eén tip: scrub je lippen goed zodat de dode huidcellen niet te zien zijn op je lippen.  Doordat de textuur namelijk zó matte is, zie je alles erdoor heen! Ook moet je de lipstick in één keer goed en precies aangebracht hebben.  Mocht dit zijn gelukt kan je er van 4 tot 6 uur van genieten!

Get yours:

Ik heb deze aangeschaft bij de V&D in Alkmaar voor €6,99. Verder kun je bij verschillende Nederlandse webshops Sleek bestellen.

Liefs
X


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten