mini MAC shoplog

Hi loves!

Er zijn een aantal brands waar ik echt niet zonder wil en één daarvan is MAC zeker.
Zoals jullie weten is loose powder super handig ( ik ga er binnenkort een aparte blogpost over schrijven ) en te gebruiken op vele manieren! Ik heb altijd een bepaalde 'draai' waardoor ik dan van ieder merk de loose powder wil uittesten. Afgelopen week bestelde ik opnieuw de Laura Mercier translucent powder maar was er van overtuigt dat er zeker ook andere merken moeten zijn die een goede loose powder hebben naar wens.

Verder ben ik verslaafd aan make-up shoppen, dus wou ik een nieuwe lippenstift aanschaffen. Liefst een mooie nude, matte teint en als je benieuwd bent welke ik heb aangeschaft ( als je me volgt op Instagram ( @lepetitbeirut )  weet je het waarschijnlijk al ) lees dan even verder!



Transparant loose powder & MAC matte lipstick. Om te beginnen, lipsticks first!


Wat een prachtige, nude kleur. Dit is Kinda Sexy van MAC. Iets meer perzik tinten dan de Velvet Teddy. Geen retro finish! Vind ik wel een stuk beter, omdat ik altijd zichtbare velletjes op mijn lippen krijg.



Ik moet eerlijk zijn, dit is de eerste keer dat een lipstick dírect goed was. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik binnen 5 minuten al een lipstick had, zonder twijfels. Zelfs de verkoopster leek verbaasd over de snelheid van mijn keuze. Hehe!


Hier heb ik dit prachtje op. Ik ben verslaafd aan deze lippenstift!

Op naar de volgende..

MAC loose (transparant ) powder




De ingrediënten:


Hij was bedekt met een stickertje zodat de poeder er niet uit- / afvalt. Verder zit er een plat sponsje in om de poeder mee aan te brengen. Ik doe dit sowieso altijd met een kabuki kwast.


De swatch van de poeder. Hij is super gepigmenteerd, en wat ik zooo belangrijk vind is de luchtigheid. Deze poeder is zó super luchtig op het gezicht! Je krijgt er geen cakey effect van.




Conclusie:

Kinda sexy

De lipstick is zeker een aanrader. Overigens vind ik alle MAC lipsticks mooi. De retro matte zijn mooi om er een overloop mee te creëren. Dikke vette ja voor opnieuw aanschaffen!

Loose powder

Als je op zoek bent naar een luchtige poeder is dit een aanrader. Je kunt je foundation ermee setten, maar om te baken zou ik Laura Mercier toch eerder aanraden. 


Je kunt de producten bij MAC counters / Douglas aanschaffen.
Lipstick: Kinda Sexy  - €19,50
Poeder: Transparant Loose Powder - €21,50



Dit was mijn mini shoplog. Willen jullie meer shoplogs? Just let me know in the comments!
Hebben jullie nog nieuwe suggesties voor musthave lipsticks van MAC?
Ik ga een nieuwe collectie inslaan met de échte musthaves.
Heel veel liefde
X


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten