Sleek highlighting palette '' precious metals ''

Hi loves!

Ik ben helemaal obsessed met highlighters! Zelfs oogschaduws test ik nu als 'highlighters' sinds ik mijn Too Faced & Kiko ook gewoon als highlighter gebruik.

Ik heb eerder aangegeven het niet fijn te vinden om te werken met een ''vloeibare'' highlighter. Sorry ladies! Ik neem mijn woorden terug, want dit is een pareltje! Wil jij een perfecte glow en zoek je een budgetproof product? Lees verder!

De verpakking is vrij simpel. Lekker zwart met het logo, en je kunt de highlighters al op de verpakking zien.



Ik vind het zo handig dat er een ''stappenplan'' bij zit! Handig voor beginners. Ik moet eerlijk zijn dat ik heel eigenwijs ben en gewoon mijn eigen ding doe het liefst. ( geen leuke confessions )
Wel rot dat er parabenen in het product zitten. Jammer!



De verpakking is van 'metaal' en weerspiegelt. Mooi!







De vier kleuren:
- Platinum (vloeibaar )
- Royal Gold (vloeibaar )
- Renaissance Gold (vloeibaar )
- Antique Bronze ( poeder )

Ik vind dit zo leuk om te zien! Handig dat er precies wordt aangegeven wat welke kleur is. Dit is ook zo bij de oogschaduwpalletjes van Sleek!



De kleuren zijn echt súper mooi.

De swatches:



Van links naar rechts:
Platinum, royal gold, renaissance gold en antique bronze.
Ze zijn zo ongelovelijk gepigmenteerd. Zo blendbaar, zo perfect. Ik was direct verkocht door Renaissance Gold.  Wauw!


Hier heb ik Renaissance Gold aangestippeld op mijn jukbeenderen, brug van mijn neus en onder mijn wenkbrauw. Glowie!!!





Conclusie:
Ben jij een echte highlighter freak? Deze mag je echt niet in je stash missen. Je kunt hem via boozyshop.nl bestellen, maar ook in de V&D in Alkmaar krijgen. ( Daar heb ik hem gekocht. )
Voor €12,50 is dit pareltje van jouw. Je betaald dus zo'n €3,12 per highlighter (!!!!!)
Ik zou dit product zeker opnieuw aanschaffen!



Wat vind jij van de highlighter? Let me know in the comments!
(P.s.: volg jij me al op instagram? )

X

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten