Sleek i-Divine Sunset Palette

Hi loves!

Ik hou super veel van nude tinten op m'n ogen. Je zult het vast wel merken aangezien er altijd wel iets gouds op mijn oogleden te bekennen is, maar ik zal eerlijk zijn dat ik ook veel van kleurtjes hou. Ik ben blij dat ik in het centrum van Alkmaar gewoon een counter van Sleek heb! Sleek heeft niet alleen super mooie poeders, maar ook de oogschaduw is oogverblindend. Ik heb één palletje aangeschaft om te testen hoe blendbaar de kleuren zijn, en ik ben echt fan.



Dit is hoe het palletje eruit ziet. Je hebt verschillende tinten, deze sprak mij aan door de warme kleuren en hij is ideaal voor dit seizoen.



Het palletje heeft een harde buitenkant van plastic en is mooi verpakt. Heel simpel.






Prachtige tinten! Ze zijn allemaal shimmery, except de zwarte kleur. Die is matte zwart.


Swatches! Oke, WACHT! Dit viel mij echt direeeeeect op toen ik aan het swatchen was op mijn arm. De tweede kleur van links lijkt vrij veel op Heritage Rouge maar dan net iets bruiner. Ik vind dit echt een super mooie kleur!



De ene kleur is net wat meer gepigmenteerd dan de ander. Ik vind bijvoorbeeld de kleur oranje echt super gepigmenteerd, terwijl zwart net wat tegenvalt. 


Ik heb de oranje, goude, lichtroze en zwarte kleur gebruikt voor deze look. Ik zocht al een tijd een oranje kleur, maar deze bevat shimmers wat ik persoonlijk niet mooi vind voor de crease. Ik pak daar liever de matte tinten voor. Deze oogschaduw valt echter niet tegen!  







Conclusie: dit palette is ideaal voor meerdere looks. Je kunt er echt van alles mee. Ieder palletje bevat 12 kleuren, wat betekent dat je per oogschaduw €0,87 betaald. Het hele palletje kost namelijk (MAAR) €10,50. Ik heb mijn palletje gekocht bij de V&D in Alkmaar, en online is hij verkrijgbaar bij meerdere webshops.


Ik ben officieel fan van deze palletjes en zal er zeker nog een aantal aanschaffen! Heb jij de palletjes al zien liggen? Let me know wat je er van vind en welke jij een echte aanrader vindt!

X





Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten